Sider

torsdag den 31. marts 2011

Vi er ikke alene

jeg ved det!

Mange har det præcis som os her i den kreative del af Blogland - DE SAMLER, bare på andet end garn og andre skønne "gør det selv" artikler.

Manden min, samler på løb og alt det lækre tilbehør man nu kan bruge til den slags. Den ene uundværlige jakke efter den anden finder vej til hjemmet, sko i flertal, løbeur, solbriller....



Det er dejligt - jeg gad godt det var mig der kunne - men jeg bliver aldrig en "løbepige" ;O(

Men lidt godt bringer det alligevel med sig - weekenden byder blandt andet på en tur til Berlin, hvor der skal afholdes ½ marathon, og jeg skal selvfølgelig med for at heppe :O)

5 kommentarer:

  1. Hmmm, og så er der dem der BÅDE samler på garn OG på løbetøj ;)

    Rigtig god tur til Berlin, jeg er desværre skadet, så jeg holder mig hjemme, men var der sidste år og forhåbentlig til næste år.

    pssst; der skulle ligge en god strikkebiks i Berlin, men af bitter erfaring ved jeg at den har lukket om mandagen....

    SvarSlet
  2. God kombination - garn og løb ;O) Jeg nøjes med løbebåndet i Fitness, hvor jeg slider mig nogle kilometer.
    Håber du kommer dig godt over skaden, jeg ved fra manden det irriterer.
    Tak for tippet ang. strikkebiks - måske der bliver tid ;O)

    SvarSlet
  3. Åh, hvor dejligt.
    Berlin er en fantastisk by.
    Prøv at besøge handmade berlin. En fantastisk garnbutik! De har lukket mandag, men åbent lørdag til kl. 20 Du kan finde dem på nettet :-)
    Rigtig god tur.

    SvarSlet
  4. Tak for tippet Tine - ja, Berlin er skøn og det skulle nok være muligt med besøg i garnbutik, da løbet først er søndag - SUPER

    SvarSlet
  5. Kender det godt - sådan er det også her med diverse træningstøj, solbriller og t-shirts. Dejligt, når man så alligevel kan "deles" om ens interesser.

    SvarSlet