Sider

mandag den 14. marts 2011

Fejl i opskriften

For at det ikke skal være løgn, har jeg fundet fejl i opskriften på Nostalgi.
Det drejer sig om KRAVEN!

Jeg er, ifølge Annette Danielsen, den første der opdager dem og som hun skriver til mig i mail`en, så er der mange der har strikket den, men øøhhh det hjælper da ikke noget.

Hun har fravalgt at skrive rettelserne til trøjen og det er ok for mig, hvis bare jeg får rettet fejlene.




Måske der er andre end mig, der er interesseret i at få rettet?

Så kommer de her:

Ved 5.UDTAG 4. linje: Strik *3r-3vr*. Strik *til* i alt 39(42)49(49) gange.
6.UDTAG 3. linje: Strik *3r-3vr*. Strik *til* i alt 37(40)47(47) gange.

Om der så er flere fejl i vendestrikket senere i forløbet (det skrive Annette noget vævende om) det vil vise sig - jeg vender selvfølgelig tilbage, hvis der kommer andre rettelser!

3 kommentarer:

  1. Helt ærligt!
    Hvad er det for en måde at være designer på?
    Nå. Jeg håber, dit kæmpestore arbejde virkelig bliver et fantastisk resultat!
    (Tilbage til harmen. Helt ærligt - hvor mange mon i virkeligheden har strikket den trøje, når den nu er så besværlig?)

    SvarSlet
  2. Ja, jeg synes også hun tager lidt let på "mit" problem. Og ja, jeg tænkte det samme som dig ang. antal af strikkede trøjer - på Ravelry er der i al fald kun en færdig trøje - sååååååå!

    SvarSlet
  3. Helt ærligt, hvor let kan man som designer tillade sig at tagepå den slags???
    Det virker lidt hovskisnovski .
    Godt du fandt fejlen - så kan andre da få glæde af din grundighed.
    Og så tilslutter jeg mig ellers også alt hvad Christunte skriver.
    Må du få en skøn aften :0)

    SvarSlet