Sider

tirsdag den 29. december 2009

Sommerfuglen

Et juleønske der ikke blev opfyldt: Et krydsnøgleapparat!
Hvem vil ikke gerne være ejer af et sådan?
Men hvem sælger lige krydsnøgleapparater?
Efter lang tids søgen på nettet fandt jeg frem til at disse garnvindere hedder krydsnøgleapparater og at Sommerfuglen solgte dem.
Sommerfuglen troede jeg egentlig "bare" var en netbutik - jeg har ofte set den på nettet, men forleden dag fandt jeg så ud af at butikken faktisk var "fysisk" så jeg drog mod byen og fandt da også Sommerfuglen - Vandkunsten Nr. 3.
Det er nok den mest velassorterede garnbutik jeg har været i - og jeg har været i rigtig mange, både her i landet og i udlandet.
Super lækker butik og god betjening, det er ikke sidste gang jeg går i kælderen for at få ideer og købe garn.
OBS OBS! Jeg er nu den glade indehaver af et KRYDSNØGLEAPPARAT ;0)
OBS OBS OBS! Jeg forlod butikken UDEN et eneste gram garn!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar