Sider

søndag den 27. december 2009

Garnlager




Efter at ha` læst Lindses indslag om at veje sit garnlager, fik jeg lyst til at tømme skabet, sortere, veje og liste mit lager.

Jeg vidste jo godt at der gemte sig poser med gammelt garn, men at der gemte sig i alt 9.795g + 550 g til HF strikkekit Tweedie, garn til Snowdrop og en cardigan - det havde jeg nu ikke regnet med! UPS - der ligger garn der er mellem 25-30 år gammelt, købt i blandt andet Afrika, Grækenland og Amerika - lidt sært at jeg ikke nænner at skille mig af med det, men sådan er det bare!

Jeg er vild med hvert et gram, men surt nok kan denne optælling måske sætte en stopper for mere garnindkøb, og det er meget ærgeligt - måske skulle jeg aldrig ha`tømt skabet!
Too late!

2 kommentarer:

  1. Jeg synes slet ikke, 10 kg er særlig slemt. Jeg tør så heller ikke så meget som at tænke på at veje mit eget garn efter i år!
    Tænk på, hvor meget glæde du har af det!

    SvarSlet
  2. Du har ret på flere måder:
    1. Vej aldrig dit garn - det lægger en kedelig dæmper på købelysten ;0(
    2. Stor glæde af hvert et gram, på trods af at det ligger i poser og æsker i skabet ;0)

    SvarSlet