Sider

torsdag den 24. september 2009

Status fra USA

Jeg talte med sønnen tirsdag, han var så sød at ringe i sin frokostpause.
Maja lå stadig på intensiv og nogle billeder viste evt. blod omkring hjertet :-((((, men svineinfluenzaen var afblæst, så nu må hun se Aksel igen og malke ud til ham :-))))
Aksel er et lille dydsmønster, han sover godt om natten og Carsten lyder som om det er "piece of cake" at ha`sådan en lille størrelse.
Det er så frygtelig frustrerende, at man ikke bare kan tale sammen hver dag, men Carsten skal jo passe sin brandmandsskole og så er der jo også tidsforskellen - ØV ØV ØV. I morgen kommer jeg til tale med ham og så håber jeg at det går rigtig godt med Maja og lille Aksel stadig er fredsommelig!
I morgen aften om en uge er jeg i Florida, nu kan jeg næsten ikke vente længere - glæder mig så meget til at komme over og støtte hvor jeg nu kan og nåhh ja, kysse og kramme den lille familie.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar