Sider

mandag den 26. januar 2015

Gang i maskinen

Min gamle symaskine har længe trængt til at blive skiftet ud!
Allerhelst ville jeg beholde den gamle maskine, men dommen hos Symaskinecenteret, gjorde at jeg valgte at investere i en ny - hold da op som der er sket en udvikling på det område!

Den ny maskine klarer jo nærmest det hele selv, den hæfter selv sting ved start og slut, kører selv trykfoden op og ned, finder selv spændingen for overtråd og undertråd, klipper selv tråden .......


Jeg er kommet i gang, prøver mig frem og surfer lidt efter inspiration!

Jeg faldt over en ny blog Laralil her fandt jeg en fin DIY til bukser og her er mit resultat







8 kommentarer:

  1. Hold da op en smart maskine :0) rigtig søde bukser.

    SvarSlet
  2. Det er da en vild maskine, du har fået dig der og noget mere moderne end min
    LaraLil laver de mest fantastiske ting, har du set hendes brudekjole, som hun selv har syet?
    Flotte bukser, du har syet

    SvarSlet
  3. Halloejsa der er een der har faaet Rolls Royce. Fedt Tillykke med den. Der bliver maénge hyggetimer i perspektiv med den maskine.
    Ja Laralil er god ikk???? De smaa toefler er fra hendes side. Glaeder mig til at se mere fra dig og maskinen.
    Knus

    SvarSlet
  4. Tillykke med din nye maskine. Ja der er en del at sætte sig ind i med de moderne maskiner som næsten tænker selv. Rigtig søde bukser du har fået syet til en lille størrelse.

    SvarSlet
  5. Very interesting blog. A lot of blogs I see these days don't really provide anything that attract others, but I'm most definitely interested in this one. Just thought that I would post and let you know.

    SvarSlet
  6. I am extremely impressed along with your writing abilities, Thanks for this great share.

    SvarSlet
  7. Looking to Buy Google Places Reviews for your business. These reviews are very important for your business as Reviews on Google provide valuable information about your business, to both you and your customers. Business reviews appear next to your listing in Maps and Search, and can help your business stand out on Google. It will help your business to grow vertically with the help of Google Reviews.
    https://www.g2.com/products/review-express/reviews

    SvarSlet