Sider

torsdag den 29. maj 2014

40 års jubilæum

Da jeg kørte til arbejdet i går, så jeg flere udklædte unge mennesker - herligt syn fra morgenstunden :))

(Nu tænker du nok, jamen Kirsten du arbejder selv på en skole, så det ved du vel alt om - men nej, vores skole er så lille og der er ingen tradition for at holde en sidste skoledag)

Minderne om min egen sidste skoledag dukkede naturligvis op og da jeg fik regnet lidt på det, fandt jeg ud af at det er 40 år siden i år, at jeg forlod folkeskolen - GISP!

Vores dansklærer gik i plusfour, så jeg havde samlet garnrester og strikket stribede knæstrømper til ham i alverdens farver - de gjorde lykke :))

Vi havde også skrevet en sang til vores lærere og den har jeg endnu - den ligger hengemt i min "minde skotøjsæske", blandt andre gode sager :))






2 kommentarer:

  1. Det er altså utroligt, som tiden flyver afsted; vi skal huske at nyde det.
    (det er 42 år siden, jeg blev konfirmeret)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har ret Lone - vi skal huske nuet og nyde det!

      Slet