Sider

torsdag den 30. maj 2013

Jeg har fødselsdag i dag :))




Det skal fejres, men først i næste uge!
Vi er tre der har fødselsdag  - tre dage i rap, så vi må pænt give plads til hinanden :)

I dag vil jeg gå ud og spise med manden min og bare glæde mig over at blive et år ældre - for jeg kan jo ikke andet :))

Jeg vil også glæde mig over et par gaver der er på vej - den ene er dette lækre sæt med 10 Clover hæklenåle

 


Den anden er et nyt kamera, hvilket mærke er endnu usikkert, men et spejlreflekskamera skal det være, for vi har brug for det bedste til at forevige vores rejse til sommer - uha det bliver godt :))

Ha'  en rigtig dejlig dag - jeg er sikker på at solen vil skinne fra en skyfri himmel :)))




21 kommentarer:

  1. Hjertelig tillykke med dagen Kirsten. Håber den bliver lige som du ønsker. Skønne gaver du har i vente :)

    SvarSlet
  2. Stort tillyke med fødselsdagen og tak for det flotte vejr ;-)

    SvarSlet
  3. Stort tillykke med fødselsdagen. Det er dejligt at have noget at glæde sig til og over :-) Jeg vil nyde dagens lovede solskin

    SvarSlet
  4. Et Kæmpe Stort tillykke med fødselsdagen skal du have fra mig.
    Jeg skal nok sørger for solen;0). Her skinner den fra en skyfri himmel og det til trods for at du bøllebanker mig;(

    SvarSlet
  5. Hip hip hurra !
    Tillykke med flagen.
    Her i Fredericia er vejret skønt.

    Yt.

    SvarSlet
  6. Stort tillykke med dagen! Må den bringe dig lykke og glæde - oveni alt den lykke du allerede har :-)

    SvarSlet
  7. Tillykke med fødselsdagen.
    Jeg håber at du får en rigtig dejlig dag :-)

    SvarSlet
  8. I dag er det Kirstens foedselsdag HURRA HURRA HURRA, hun sikkert sig en gave faar som hun har oensket sig i aar med dejlig chocolaaaaaaade og kaaageeeer til. HURRA HURRA HURRA!

    SvarSlet
  9. Stort tillykke med fødselsdagen,og de hæklenåle ser da bare for lækre ud :))

    SvarSlet
  10. Solen skinner i hvert fald gul og varm over Aalborg :-)
    Tillykke med fødselsdagen

    SvarSlet
  11. Tusind tak til jer alle - dejligt med fødselsdaghilsner :))
    Jeg lovede sol til jer alle og det tror jeg nok alle har fået - jeg ved ikke om Ulla der sidder i Portugal har fået sol på næsen i dag, men jeg håber!

    I morgen kommer endnu en solskins dag, måske endnu smukkere end i dag, for der har min yngste fødselsdag - den kan kun blive fin!

    SvarSlet
  12. Hjertelig tillykke, håber dagen har været god ;0) hvor køber man da lige de hæklenåle ?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :)
      De kan købes her http://www.sewandmake.co.uk/knitting-needles-and-crochet-hooks/clover-needles-and-hooks/clover-amour-crochet-hook-set-of-9 eller i USA (hvor de er lidt billigere, men det kræver en adresse i USA)

      Slet
  13. Jeg har fået sol kan du tro;) fortsat god dag/aften..

    SvarSlet
  14. Tillykke og fortsat fantastisk dag, for fantastisk vejr, det har der været:-)

    SvarSlet
  15. Kære Kirsten . Kæmpe tillykke med fødselsdagen - håber du har nydt dagen og det gode vejr.
    Jeg glemmer nok ikke lige din fødselsdag for dagen d. 30. Maj er vores bryllupsdag og dem har vi haft mange mange af ;)
    Lyder som om der skal ske noget meget spændende til sommer - glæder mig til at høre om det :)

    SvarSlet
  16. Tillykke med dagen. Håber at du har nydt den og at aftenen ude bliver rigtig hyggelig, også.

    SvarSlet
  17. tillykke med dagen Kirsten - håber du har nydt den

    SvarSlet
  18. Forsinket, men ikke mindre velment tillykke! Håber, du havde en fantastisk dag og bliver fejret hele weekenden!

    SvarSlet
  19. Tusind tak igen ;O)

    Jeg nød min fødselsdag, og alle jeres søde hilsner og jo Marianne der skal ske noget helt specielt i min ferie, men mere om det senere.
    Christunte, som den ældste må jeg vente med at blive fejret til næste weekend - men det er fint for mig (håber bare at vejret arter sig, for det er lidt sjovere for alle 20, hvis vi kan være i haven)

    SvarSlet