Sider

mandag den 2. juli 2012

Jeg tager hatten af

for hvor har vi altså dygtige danske strikkedesignere.

Jeg har langt fra prøvet alle, men de få der har "været på mine strikkepinde" - hold da op siger jeg bare!

De er så dygtige, de forkæler os med små og store lækkerier på strikkerierne og Bredbånd er ingen undtagelse!
Jeg startede som beskrevet i opskriften på båndet og det har de fineste "snoninger", men for at kunne variere lidt påbegyndte jeg det første ærme og her overraskede Bente Geil med en for mig ny ribkant.
Rigtig fin og lidt anderledes - jeg er vild med de små finesser!

Hatten af for de damer jeg har prøvet - Marianne Isager - Helga Isager - Lene Holmén Samsøe - Bente Geil - Hanne Falkenberg - Else Schellerup - Sanne Bjerregaard - Karen Noe og ikke mindst Annette Danielsen!




Tusind tak for jeres talenter de damer :))

5 kommentarer:

  1. Hvor ser det smukt ud - :0)

    SvarSlet
  2. Og du har ganske ret!
    Vi har nemlig mange spændende og forskellige designere, der alle er super dygtige!

    SvarSlet
  3. Jeg er helt enig, vi har mange dygtige designere i Danmark, også nogle der kan lidt ud over det sædvanlige.

    Jeg har også et kit til bredbånd liggende, men har endnu ikke læst opskriften og dermed den rib du beskriver. Tak fordi du gjorde opmærksom på det, den vil jeg se frem til at strikke på et tidspunkt.

    SvarSlet
  4. Ja jeg kan også kun være enig, jeg skal også igang med bredbånd.

    SvarSlet
  5. Jeg melder mig i koret. De er utroligt dygtige - hvor er vi heldige ;-)

    SvarSlet