Sider

fredag den 30. december 2011

Man skal ikke være skør for at strikke dem her

men det hjælper ;O)

Jeg er kommet godt i gang med - SKEW - Sokker på skrå!
Det er nok de mest sære sokker jeg i min tid har strikket, vi taler her om hæle der er samlet som ORIGAMI, for bare at nævne noget fra opskriften ;O)

Mange gange i løbet af den første sok har jeg tænkt - hvem fan... har udtænkt denne skøre opskrift, navnet er Lana Holden og hvis du har fået lyst til at få en skæv strikkeoplevelse, så kan du hente opskriften gratis her:

http://www.ravelry.com/patterns/library/skew

Hvis du er blevet fristet og ikke er på Ravelry, vil jeg godt maile dig en kopi af opskriften.


Bemærk lige at jeg bruger Magic loop - det har jeg aldrig været glad for, men nu går det faktisk forrygende!






9 kommentarer:

  1. Dit arbejde med de skøre sokker ser flot ud - men jeg tror nu ikke, jeg vil investere pinde og energi i sokker lige nu.
    Godt nytår.

    SvarSlet
  2. De ser da helt vilde ud! :-) Jeg er dog endnu ikke så rutineret en strømpe-strikker, at jeg tør kaste mig ud i et par skæve :-)

    SvarSlet
  3. de ser godtnok anderledes ud, dem kunne jeg godt tænke mig at eksperimentere med, jeg er ikke god til engelsk så jeg vil blive rigtig glad for en opskrift hvis du har den på dansk:)
    coubak@yahoo.dk

    SvarSlet
  4. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  5. Kirsten - Tak - flot ved jeg ikke, men de er sjve at strikke!
    Og rigtig godt nytår til dig ;O)

    Rikke - det kommer måske en dag, så ved du hvor mønstret kan hentes ;O)

    Sonja - Jeg har sendt den på dansk til dig ;O) - den findes faktisk slet ikke på engelsk!

    SvarSlet
  6. hej Kirsten
    Det er nogle sjove og anderledes sokker :o)
    tak for linket
    hilsen Mona

    SvarSlet
  7. Hold da op, jeg bliver helt skeløjet af at se på dem. De er godt nok sjove.

    SvarSlet
  8. Puha- til at blive helt svimmel af - men nu er jeg jo heller ikke til sokker - jo altså jeg vil gerne ha' dem på men orker ikke strikke dem :)

    Rigtig godt nytår til dig og dine . Håber det nye år vil forme sig så det passer jer :)

    Kh Marianne

    SvarSlet
  9. Du er sandelig ret hurtig, og det ser virkelig godt ud!

    SvarSlet