Sider

torsdag den 24. november 2011

Himmel -

hvorfor har det taget mig så lang tid/mange år at få øjnene op for Bente Geil´s skønne skønne design?

Jeg ved det ikke, men i går fik jeg godt nok øjnene op, for sikke dog en masse skønne modeller hun har kreeret.

Jeg prøvede Springform og var solgt på stedet - opskriften har jeg fra Hendes Verden, så der blev blot investeret i 3 nøgler garn.

Jeg prøvede også Ærmeling (som tørklæde) og hørte at mønstret kunne hentes i Hendes Verden, men der hørte jeg da godt nok forkert - ØV ØV! Jeg ville egentlig bare ha´ købt mønstret, for jeg har en masse garn på lager til lige netop en Ærmeling.

Hvis jeg nu havde hørt ordentlig efter, havde jeg jo købt mønstret sammen med de tre nøgler og så havde jeg været den glade indehaver af mønster og garn til begge projekter ;O((

13 kommentarer:

  1. Ærmeling er rigtig skøn, men kommer overhovedet ikke til sin ret i Hendes Verden. Ærmeling vil jeg også gerne have opskrift på, har dog ikke hørt, at den er udgivet nogen steder.

    SvarSlet
  2. Hvor fint! - er ret "misundelig" på jer strikke-piger :-) Der er SÅ mange skønne ting man kan lave!! God strikkelyst.

    Knus
    Dorthe

    SvarSlet
  3. Ja, hun laver flotte, finurlige ting. Jeg skal på kursus med Bente Geil den 24. januar i Sommerfuglen i Kbh. Det glæder jeg mig meget til. Ærmeling kunne godt være en af de ting, jeg tager med hjem derfra.

    SvarSlet
  4. Hun er meget fiks med mønstrene, hende fru Geil! Lækkert garn har hun også, så det er faktisk lidt farligt....

    SvarSlet
  5. Uldbegavet - nej jeg må ha´ hørt forkert, for jeg har søgt højt og lavt på nettet, dog uden held ;O((

    Dorte - hvorfor prøver du ikke at hoppe med på pinden - det er så hyggeligt ;o)

    Kirsten - hun er en herlig kvinde hende BG - så rigtig god fornøjelse! Hun har helt sikkert mange gode teknikker i ærmet ;O)

    Christunte - ja, det er farligt hvis man altså ikke har karakter ;O)

    SvarSlet
  6. Opskriften og garn på Ærmeling kan købes på Geilsk: http://www.geilsk.dk/webshop/vis/p/andet-strik/aermeling-i-3-trd-bomuld-og-uld/

    SvarSlet
  7. Fru Olsen - Ja, det ved jeg, men jeg ville jo bare ha´ mønster UDEN garn

    SvarSlet
  8. Jeg er over glad for de knapper, håber du kan bruge det, her ligger det jo bare :0)

    SvarSlet
  9. Hun kan noget helt særligt Bente Geil. Lidt ærgerligt med garnet, men så må du jo købe mere ;-)

    SvarSlet
  10. Dejligt at høre Lykke! Og jo tak, jeg skal nok få brugt din gave - dejligt at bytte engang i mellem ;O)

    SvarSlet
  11. Bente Geils opskrifter sælges desværre kun med garn, og dermed mener hus garn nok til hele projektet, så du var næppe sluppet med 3 ens nøgler til springform og opskriften på ærmeling.

    SvarSlet
  12. Det kan da egentlig godt være du har ret Helle, det havde jeg ikke lige tænkt på!

    SvarSlet
  13. Jeg kan sommetider blive lidt ærgelig over at man hver gang skal købe en opskrift. Jeg har garn liggende i dyre mærker, som har været på tilbud, eller som er rester fra andre projekter. Hvordan skal man kunne bruge dette når man ikke kan købe en løs opskrift.
    Lige ny er min "yndlingsdesigner" Rasmilla. Jeg synes hun laver både flot og brugbart design - og bedst af alt - hun sælger sine opskrifter uden garn så man kan få brugt rester. Berthilde

    SvarSlet