Sider

søndag den 22. maj 2011

Han gjorde det igen

manden min!

Gennemførte Copenhagen Marathon og oven i købet 12 minutter hurtigere end sidste år!
Han har så meget grund til at være glad og stolt, og jeg er det på hans vegne :O)



heppekoret var næsten klar ved 20 km (en skulle tisse :O)




overskud - der blev delt high-five ud til børnebørnene




grønne mænd lige i hælene, dem heppede Magnus på




vi venter ved målstregen - blandt tusindvis




så kom han endelig




glad, træt og STOLT




det var Julius også - rigtig dejlig dag, hvor der kun kom en enkelt lille byge, ellers skinnede solen over København og ikke mindst løberne :O)

5 kommentarer:

  1. Hvor flot. Kan godt forstå du er glad og stolt på hans vegne. Tillykke til ham.

    SvarSlet
  2. Sejt!
    Jeg er altid imponeret over dem som kan løbe så langt!
    Jeg hader at løbe ;-)

    SvarSlet
  3. Hvor flot klaret.Kan godt forstå du er stolt af ham.Tillykke til ham

    SvarSlet
  4. Din mand er da for sej! Tillykke med ham :-)

    SvarSlet
  5. Tusind tak - også fra manden min :O)

    SvarSlet