Sider

søndag den 14. november 2010

Gavebordet

bugnede af smukke og dekorative garnpakker.
FANTASTISK!

Efter hæsblæsende ture til og fra pakkebordet, røg pulsen i vejret. Da bordet var tømt, skulle der så kæmpes for egne og andres gaver - det var sjovt og jeg endte med en rigtig pæn
bunke.
Jeg havde lavet en studehandel med Dutte, vi skulle dele i porten, for hun plejede ikke at vinde -men, men vi endte godt tilfredse med 9 pakker hver ;0))
Se lige her noget dejligt garn jeg kom hjem med!
Tak til alle for en rigtig hyggelig dag ;0)

7 kommentarer:

  1. Næh... Lækkert indhold af gaverne!
    Jeg er meget imponeret over bunkens størrelse.

    SvarSlet
  2. hold da helt op- jeg troede det var et billed fra en juleaften med 14 børn ;), blev helt forpustet , godt det "bare" var garn og garnlige sjæle :).
    SEr ud til i har haft det rigtig , rigtig hyggeligt

    SvarSlet
  3. Jamen det var også helt overvældende mange gaver - super dejlige og det VAR hyggeligt!!

    SvarSlet
  4. Hold da op, hvor er der mange pakker. Jeg måtte desværre melde afbud på grund af sygdom. Ser hyggelig ud.

    SvarSlet
  5. Hold da op, der er mange pakker.
    Og sikke da en masse dejlige ting du kom hjem med.
    Jeg er slet ikke misundelig ;-)

    SvarSlet
  6. Ja, wauw mange pakker og jeg ville da være misundelig hvis det var dig, der havde vundet de skønne fibre - Tine;0))

    SvarSlet