Sider

lørdag den 21. august 2010

Fredag

bød ikke alene på blomster fra manden.

Den bød også på lækker lækker middag hos sønnen min og kæresten - Hummersuppe og lammekrone. Han skulle ha` været kok skulle han. Hvor dælen får han det fra - han kokkererer som om han aldrig har gjort andet.
Senere blev der spillet Cranium - SÅ SJOVT!

Vi sluttede aftenen af med et pot billard på det nærmeste værtshus. Ja, værsthus! Jeg kan simpelthen ikke huske hvornår jeg sidst har været på værtshus.
Hyggeligt selvom vi fik bank - altså i billard!

2 kommentarer:

  1. Hvor lyder det da hyggeligt!

    Hvorfor hedder du ikke Maskebal længere på min blogliste?
    Du dukker kun op med dette tegn: *

    SvarSlet
  2. Tak for oplysningen - nu du siger det, så ved jeg godt hvorfor! Det har noget at gøre med mit design at gøre - jeg vil straks prøve at rette det! Og ja, det var rigtig hyggeligt!

    SvarSlet