Sider

fredag den 12. februar 2010

Vinter OL 2010

Så er det lige ved at være tid til Vinter OL - og dermed også starten til RAVELYMPICS på Ravelry.
Jeg har meldt mig til TEAM DANSIH DESIGNERS, hvor Lindse har designet vores super flotte avatar:

Ideen med Ravelympics er at man vælger sig et strikkeprojekt, i denne gruppe, designet af en dansk designer eller man designer selv. Projektet må startes samtidig med at den olympiske ild tændes, og projektet skal være færdigt før eller senest når ilden slukkes.

Jeg har valgt en kort jakke -TWEEDIE- af Hanne Falkenberg, et strikkekit jeg fik i julegave af manden min. Jeg er helt klar, strikkefastheden er prøvet af, hvilket er lovligt og pindene er klar parat.
Måske har jeg gabt over for stort et projekt, men jeg må se hvor langt jeg når - jeg vil i al fald gøre mit bedste. Uuuhhha hvor jeg glæder mig til at få fingrene/pindene i det garn.

1 kommentar:

  1. Orv, den glæder jeg mig til at se - sikke dog nogle dejlige farver :)

    Tak for awarden - den blev jeg glad for, skal nok få den på bloggen snarest.
    Hilsen Diana

    SvarSlet