Sider

søndag den 31. januar 2010

Der må være en kant

og nogle nye knapper skal købes, så bliver Jamilla`s vest helt sikkert fin. Jeg er godt tilfreds med det forløbige resultat, så nu krydser jeg fingre for at Jamilla vil synes om den.




Sikke et skue at vågne op til - det er fantastisk smukt når Danmark er klædt i hvidt.
Der lå så meget sne her i Greve til morgen, at jeg måtte opgive min tur til motionscentret - ØV og så alligevel ;0)) det er nu også hyggeligt at være sneet inde. En hel søndag uden de store gøremål, bare hygge, det er bestemt OK. Måske en tur til stranden iført gummirøjser og hvad der ellers høre til i sådan et vejr, det kunne godt friste.

3 kommentarer:

  1. Hej Kirsten - jeg har givet dig en award.

    SvarSlet
  2. En award - det lyder positivt, men jeg er ikke helt med??? Tak - eller hvad?

    SvarSlet
  3. Du kan se den på min blog. Måske har du fået den før? Håber, du nyder USA,

    SvarSlet