Sider

lørdag den 28. maj 2011

Trylleri

Hokus`pokus - manden min har gang i grillen!

Nyt udstyr er købt, stærkt inspireret af Grill Landsholdet, og i dag skulle det så afprøves.
Jeg siger ingenting, går bare i baggrunden og snuser gode dufte til mig :O)

Osso buco på grillen mine damer og herrer - ser det godt ud eller hvad?

Jeg glæder mig stort til at sætte tænderne i det møre kød og dejlige grøntsager.

Jeg tror det er godt for mig - har haft influenza siden onsdag og trænger i den grad til vitaminer - jeg håber det virker helbredende, så jeg er klar til min fødselsdag på - MANDAG :O)

4 kommentarer:

  1. Hvor ser det lækkert ud.Spis nu ikke for meget så det giver mavepine.
    Velbekomme til jer.

    SvarSlet
  2. Uhmm, ser skønt ud. Håber det bekom jer vel :) og så rigtig god bedring til dig så du kan nyde mandagen ;0))

    SvarSlet
  3. Uhmmm, lækkert. Rigtig god bedring til dig :)

    SvarSlet
  4. åh det ser lækkert ud, håber du fik nogle vitaminer :0)

    SvarSlet