Sider

torsdag den 26. maj 2011

Jeg var nede

helt nede!

Det startede med at jeg pludselig ikke kunne udgive indlæg her på bloggen - ok det kunne jeg leve med - jeg kunne jo skrive dem på egen computer og så udgive dem på en anden - intet problem, så det har jeg gjort i rimelig lang tid!

I går kunne jeg så ikke logge ind, hverken på egen eller anden computer og så blev jeg rigtig urolig - så straks for mig at min blog var på vej et sted hen, hvor den ikke kunne reddes og hvad så med mit blogliv, var det tabt, skulle jeg starte helt forfra ......

Sortseer ja, når det handler om computeren der opfører sig mærkeligt, så går jeg absolut kold, for jeg er ikke en ørn til fejlfinding :O(

Manden min satte sig - og det eneste jeg kunne fortælle, var at jeg nok på et eller andet tidspunkt nok havde sagt ja til et eller andet med Google chrome - mente jeg!

Efter en time`s tid var der gode meldinger - nu kørte det hele igen - med Google chrome - der oven i købet er lidt smartere :O)))

Han er altså min helt, manden min!


3 kommentarer:

  1. puha - det var godt..
    Man kan blive helt skør og træt af det

    x

    margit

    SvarSlet
  2. Hvor er det godt vi har de mænner :)
    Ikke kun p.g.a. Deres computerfærdigheder ;0)

    SvarSlet
  3. Ups. Jeg har slettet min google chrome, og nu kan jeg ikke logge ind.
    Gad vide om det er derfor. Mon ikke jeg skal prøve at instalere det igen. Men fantastisk at en tur i blogland giver en mulig løsning! Tak!
    Knus Elsebeth

    SvarSlet