Sider

onsdag den 11. maj 2011

Jeg kan slet ikke vente

med at fortælle!


Jeg er så glad og lykkelig, det bobler i mit bryst og tunge tunge sten kan endelig forlade mit hjerte ;O)


Ham her
Amerikas flotteste fyr - min søn - har endelig fået job!!!!!


Yes yes yes det lykkedes, jeg indrømmer gerne at jeg sidder med tårer i øjnene.


Han fortjener det så meget, han har gennemført en brandmandsuddannelse med højeste karakter - læst videre på universitetet (brandvidenskab) og har fået lutter A`er hele vejen igennem!


Knus til jer alle fra den stolte mor og et KÆMPE knus til dig Calle ;O)

5 kommentarer:

  1. Tillykke med sønnen. Det er en god følelse når ens børn klarer sig godt og tingene lykkes for dem.

    SvarSlet
  2. Jeg fik gåsehud over hele kroppen .
    Et kæmpe kæmpe stort tillykke til Calle, både med jobbet og med de rigtig fine eksamener.
    Og til forældrene, også tillykke, det er så skønt når det går vore børn godt.

    Kærlige tanker
    MarianneL

    SvarSlet
  3. Hurra Hurra Hurra!
    Hvor er det fantastisk.
    Kæmpe stort tillykke til både du og din søn.

    SvarSlet
  4. Også kæmpe stort TILLYKKE skal lyde herfra. Dejligt når det går ens børn det godt.

    SvarSlet
  5. Stort tillykke - hvor er det bare dejligt at høre!

    SvarSlet