Sider

fredag den 20. maj 2011

Hjembragte



Lemon Kiss






sommerblomster fra gartneriet!


Traileren blev fyldt til kanten, for vores planter er godt nok blevet store.

Flere af dem er op til 9 år gamle, en del af dem er gaver fra familien - dejligt med gaver der holder så længe :O)

Lemon Kiss (en speciel pelargonie) er vokset sig lige så stor som kuglegrillen - helt fantastisk.

Vandings- og nusseri-tiden sætter for alvor ind nu - hmmm det tager meget tid, men på den anden side er det god balsam for min sjæl - det ved jeg :O)




2 kommentarer:

  1. Hold da op, er dine planter på kostskole om vinteren, det sgu smart. Her gik de eftertragtede duftgeranier til p.g.a. Ekstrem frost, og dahlia, ja de er stendøde.

    Hvor der handles der spildes, men hvor er det dejligt med planter der bare bliver ved og ved og giver gode minder et løft.:) heldige dig :)

    SvarSlet
  2. Marianne -ja, det er en super god ide og der er åbent for alle! Det koster selvfølgelig, men jeg ville ikke kunne købe en brøkdel af mine planter til samme pris!
    Jeg synes også der er meget i haven der er gået til, mange af mine kantblomster er kaput, mest pga frost, men vi havde også besøg af op til flere mosegrise - som åd af vores bed som om det var det store tag selv bord - IIHHHH

    SvarSlet