Sider

onsdag den 20. juni 2012

Med på i-bølgen

Min arv fra chefen opfører sig underligt - til tider lever den sit helt eget liv.

Den slukker og tænder, bliver meget varm, som i RIGTIG varm og det sker altid på tidspunkter der er ubelejlig.

Med to ældre i den nærmeste familie, der stadig skiftes til at "besøge" hospitalet, skal den bare virke.

Og så var det at jeg blev en bevilliget en ny telefon, men det skulle være en iPhone - så nu er jeg den glade bruger af hele to "æbler".




Hvis bare jeg bliver halvt så glad for den som for min iPad,  kan det kun bliver en succes.

5 kommentarer:

  1. Du vil HELT sikkert blive superglad - den er så intuitiv og lækker, at du kan ikke andet. Og integrationen til computeren, mail m.m. er super.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tror du har ret. Manden min har lige fået en iPhone og han er blevet bidt, henter apps og bruger den konstant, også til andet end "bare" at ringe!

      Slet
  2. Jeg er ikke nået så langt endnu Kirsten. Nøjes med min iPad som jeg er lykkelig for.
    Men min mobil skal efterhånden stå i laderen hver dag, så min tid kommer også. Ikke med udpræget begejstring, for så har man da bare ALDRIG fri. Eller....

    SvarSlet
  3. Du bliver så glad for den, jeg er vild både med iPad og iPhone :0)

    SvarSlet
  4. Det et SÅ fedt med en iPhone! Man skal bare huske at slukke programmerne, ellers bliver den nemt varm og taber batteri hurtigt. Du bliver helt sikkert glad for den og alle de smart app's!

    SvarSlet