Sider

søndag den 3. juni 2012

God samvittighed

Da jeg brugte min "sunde fornuft" og købte et Fitness kort, var jeg ærlig talt lidt usikker.
Usikker på om jeg overhovedet kunne komme i gang igen, om jeg virkelig gad .....

Heldigvis er yngstesønnen medlem i samme kæde, og er lidt af en træningsnarkoman, så han skubbede mig i gang.
Vi følges tit, men bruger forskellige maskiner, Andreas er til dem man bliver stor af, mens jeg foretrækker dem der "gør mindre" :))

Men, hvor er det hyggeligt at han gider følges med sin gamle mor. Jeg har fået motivationen igen, så meget at jeg slår et smut forbi, og får pulsen op, også uden Andreas :))

Lykken er de dage, jeg har været en tur på løbebåndet - det gir' god samvittighed og lidt mere glæde og energi.

Godt jeg gjorde det :))

8 kommentarer:

  1. Respekt - bare det var mig , men sådan er det ikke og sådan må det jo så være. Men lidt misundelig er jeg :0)

    Min gode samvitighed kommer når jeg har været i haven :0))
    Dejlig søndag .

    SvarSlet
    Svar
    1. Havearbejde er altså heller ikke at kimse af - det vækker nogle muskelgrupper til live, som man ikke troede fandtes ;O)
      Og dejlig søndag til dig.

      Slet
  2. Uha, du skubber til min dårlige samvittighed, Kirsten ;))
    Har for længe siden lovet at gå sammen med Nanna, nu må jeg vist få lavet alvor ud af det.

    YT

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen så er det måske meget godt at du kom forbi min blog ;O))
      Spring ud i det - og få god samvittighed ;O)

      Slet
  3. Bare det var mig der kom afsted... godt gået og LØBET ;)

    SvarSlet
  4. SÅDAN ! Tillykke med det gode valg :-)

    SvarSlet