Sider

fredag den 20. april 2012

En million milliard

Vores stormbeskadigede drivhus skulle udskiftes - og allerede nu kan jeg helt sikkert sige, at

det er første og sidste gang jeg deltager i et drivhusbyggeri




 

det gamle blev tømt, skilt ad og kørt på genbrugspladsen - piece of cake







Mange mange timer, kaffe og en million milliard (eller næsten) af møtrikker og bolte senere er det endelig færdigmonteret - puha siger jeg bare.
Og lov mig lige at, minde mig om det her indslag, hvis jeg nogensinde begynder at fable om nyt drivhus, ;O)

5 kommentarer:

  1. Jamen jamen , nu er det jo overstået :0)) og du har drivhus og kan få lækre agurker tomater meloner og en millionmilliard andre lækre sager :)
    Men ja jeg kan godt huske da jeg for et par år siden fik mit drivhus - der blev skruet og skruet og diskuteret ;) men det står stadig .
    Tillykke med det :0))

    Rigtig dejlig fredag aften

    SvarSlet
  2. Tal og ja det er dejligt nu det er overstået ;O)
    Og dejlig weekend til dig ;O)

    SvarSlet
  3. NÅ, det er det, du har lavet ;o)
    For søren et projekt. Jeg havde nok ikke tænkt at det var så omfattende, hvis ikke du have skrevet om det. Det må dog være skønt, at det nu er overstået og at der snart kan komme små planter i jorden.

    SvarSlet
  4. Det lyder godt nok som et hårdt job, men nu kan du snart glæde dig over tomater, agurker, peberfrugt m.v. af egen avl.

    SvarSlet
  5. Du må nyde det ekstra meget efter det besvær!

    SvarSlet