Sider

lørdag den 10. marts 2012

Træls

er vel nok det ord der bedst beskriver mit strikkeprojekt - det keder mig!

Jeg har virkelig svært ved at finde motivationen selvom jeg næsten "kun" mangler et ærme ;O(
Sort perlestrik - GAB - og så en designer jeg ikke har prøvet før, det kræver lidt småændringer hist og pist og derfor har det også kostet lidt optrevling ;O(



Men jeg er stædig, jeg HAR lovet mig selv IKKE at starte på noget nyt, så min rygrad ikke bliver blødere end den er i forvejen ;O)

Nå, men jeg har jo lov til at drømme om næste projekt - og drømmen bliver ved med at kræse om noget stribet ;O)




10 kommentarer:

  1. Hep hep hep, se at faa den faerdig saa du kan starte paa det fantastiske bredbaand.

    SvarSlet
  2. Jeg kender det godt Kirsten, jeg har også sådan et sort strikketøj liggende, der bare ikke frister, og så er der altså ikke andet at gøre end at starte noget nyt op.
    Det er sjovt du siger det med striberne, for jeg har altså også et eller andet med striber i øjeblikket. Gad vide om det er noget i luften. God weekend til dig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg ved at jakken aldrig bliver færdig hvis den først ryger i kurven - så det dur ikke! Ja den stribede kjole så jeg jo på din blok - den er super fin :))

      Slet
  3. Det lyder også ualmindeligt kedeligt, men mon ikke det bliver flot? Hold ud! (se evt en film, så du glemmer, hvor kedeligt det er....)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er så kedeligt - den har næsten taget strikkelysten fra mig :(( men en god ide med film og strik - det vil jeg gøre!

      Slet
  4. Det bliver en sejr når du er igennem det, og så kan du kaste dig ud i noget med flere farver. Glæder mig til at se det færdige resultat :)

    SvarSlet
  5. Tænk jeg elsker ensformigt strik - :) måske fordi det bliver brugt som meditation, afslapning what ever ;)
    Vi skal da bare ha' et spil ;0))

    SvarSlet
  6. Jeg hepper også!
    Jeg har en Cecilia kjole der også skal gøre færdig. Den er lidt kedelig, men jeg er sikker på den bliver fantastisk når den engang er færdig. Så jeg bider også tænderne sammen og strikker derudaf :-)

    SvarSlet
  7. Hold ud !
    Har selv lige afsluttet et projekt, der red mig som en mare. Men nu, hvor det er færdigt, er jeg rigtig glad for den (en kjole).
    Håber det samme bliver tilfældet for dig.
    hilsen Mona

    SvarSlet