Sider

torsdag den 22. marts 2012

Hvad skabet gemmer # 3

Denne her har også ligget i skabet i en del år - farven er fin og udsmykningen er jeg også rigtig godt tilfreds med, men størrelsen og faconen er bare helt forkert ;O(

Jeg kan ikke forestille mig at bruge den som almindelig taske og derfor er den for lille!









En dag vil jeg strikke og filte en ny - større taske - udsmykke med det samme og så skal den ende som en strikketøjstaske - jeg trænger så grueligt til at få skiftet Nettoposen ud med noget mere "her kommer jeg til strikkehygge agtigt"


5 kommentarer:

  1. Ligner en af mine tasker som heller ikke bliver brugt -men den var hyggelig at lave. ;0)
    En dag får du strikket lige netop den taske du drømmer om- rummelig og præsentabel :)

    Rigtigsejlig dag til dig

    SvarSlet
  2. Fed udsmykning, og kan du så se at komme igang med at få strikket en afløser til din gule hundepose;))

    SvarSlet
  3. Det var da en rigtig god ide at lave den i en større udgave. God ide og god fornøjelse med at lave den.

    SvarSlet
  4. Hvor er den lækker! Jeg er da helt vild med både farve, facon og udsmykningen! Nu kan jeg jo ikke se, hvor stor den er, men stor skal sådan én da være :-)

    SvarSlet
  5. Udsmykningen er rigtig fin, så jeg kan godt forstå at du vil genbruge den.
    Taksen er da også fin, men sådan er det, hvis ikke man selv saynes det er OK, så duer det bare ikke. Så nu har du en ting mere på to-do-listen :-)

    SvarSlet