Sider

lørdag den 11. september 2010

Jeg varmer op

til en Folklore.

Ælle bælle, frem og tilbage, og hvilke farver?
Hvor er det svært at skulle vælge mellem mange dejlige og for mig endnu ukendt garner.

Skulle det være Holst, Rasmillas eller Ovis?

Forleden aften besluttede jeg mig så for Rasmillas Yndlingsgarn - 250g til bunden og 8x25g til pynt.



Nu kan jeg selvfølgelig ikke vente til Postmand Per kommer med pakken!

Måske allerede i dag, hvis jeg er heldig - Rasmillas har sendt pakken, så det skulle kunne lade sig gøre!

4 kommentarer:

  1. Håber du er heldig. Det kan kun gå for langsomt når man først har bestilt. God lørdag :-)

    SvarSlet
  2. Du har bare så ret - og god lørdag til dig ;0)

    SvarSlet
  3. Spændende!
    Min ligger meget stille, men jeg har bestemt at den skal laves færdig når jeg kommer hjem fra USA.
    Selvom det er længe siden jeg har strikket på den, er den dog for stor til at tage med.
    Og gider ikke starte på ærmerne nu :-)

    SvarSlet
  4. Det forstår jeg så godt, hvad skal du strikke på vejen? Hvornår er det I rejser?

    SvarSlet