Sider

torsdag den 23. september 2010

IIIIhhh altså!!!


Jeg kom i gang med min Folklore, men blev hurtigt i tvivl om den blev god!
Rundpinden blev hevet ud og der blev trevlet nogle pinde op, fordi:
  • Jeg synes ikke "Hulkrusen" blev særlig pæn!
  • Måske garnet er for tyndt?
  • Farverne måske for kedelige?
  • Det virker for slasket!

Dog besindede jeg mig før det hele var trevlet op, fordi:

  • Jeg strikker videre for at se, hvordan farverne virker når bundfarven kommer til!
  • Jeg krydser fingre, for jeg kan godt fornemme, at den bliver blød og lækker!
  • Jeg gir` den en chance!

2 kommentarer:

  1. Jeg synes nu det ser fint ud. Håber du bliver tilfreds når du kommer til bundfarven, der er ikke sjovt at strikke på et "tvivlsomt" projekt. God dag til dig :-)

    SvarSlet
  2. Tak og i lige måde!
    Du har ret et tvivlsomt er meget irriterende!

    SvarSlet