Sider

mandag den 26. juli 2010

Dejlige Danmark uden billeder

Der er nu ikke noget så skønt som det danske sommerland!

Markerne er stadig omkranset af de smukkeste grøftekantsblomster.

Under overfarten så vi en skypumpe omkring Samsø, det er ikke så tit jeg har set det i Danmark.

Vi kørte direkte mod ARoS, som er smukt, stort og absolut et besøg værdigt.
Udover deres udstilling af Guldaldermalerne, så vi moderne kunst som var et fantastisk og sjovt modstykke til de gamle malerier.
En udstilling med titlen: I Love You, der handlede om romantik, lidenskab, sex .... ja, jeg kan stadig blive overrasket på museer.
Jakob Holdt`s Amerikanske billeder havde også fået plads på museet - de billeder er så tankevækkende og uhyggelige, så selv om nogle af dem er fra 70`erne, kan man stadig undre sig over de modsætninger der var og desværre stadig er i USA - skræmmende!

Vores første overnatning var i Randers, så efter lidt afslapning på altanen, kørte vi til Hvidsten Kro - hvor vi mærkede historiens vingesus - tankevækkende at sidde under samme tag som den historiske Hvidsten Gruppe.

Jeg har glemt min ledning til overførsel af billeder fra kameraet - ØV.

Tror jeg vil lave en serie af billeder fra det danske, når jeg kommer hjem!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar