Sider

søndag den 22. december 2013

Der er tjek på tingene


  • Indkøbene er gjort
  • Julekort er skrevet og sendt
  • Gaverne købt, pakket ind og nogle sendt
  • Huset dufter af rent
  • Bordet er slået ud til 15
  • Dekorationerne til bordet er kreeret
  • Servietterne er rullet og pyntet
  • Småkagerne er bagt
  • Havregrynskuglerne med marcipan er trillet
  • Juletræet er behørigt pyntet
Der mangler jo stadig en del, så jeg ved at dagene bliver fyldt med gøremål og derfor vil jeg nu benytte mig af at få tjek på endnu en ting:




Kære bloggere
Jeg ønsker jer en rigtig dejlig og glædelig jul.
Jeg håber I får nogle hyggelige dage sammen med jeres kære og at julefreden vil sænke sig i jeres hjem.



10 kommentarer:

  1. Tusind tak, og jeg ønsker det samme for dig og dine.

    SvarSlet
  2. Glædelig jul fra Køge, og må din jul blive ganske vidunderlig.

    SvarSlet
  3. Tak og også en rigtig glædelig jul til dig og dine :))

    SvarSlet
  4. Også fra mig skal lyde en glædelig jul og et godt nytår.

    SvarSlet
  5. Tusind tak og i lige måde Kirsten :)
    Glædelig jul

    SvarSlet
  6. I høj grad tak i lige måde! Det er virkelig hyggeligt at følge dig her. (og at fortsætte med det.)

    SvarSlet
  7. Tusind tak Kirsten og i lige måde :)

    SvarSlet
  8. Tak Kirsten, må I også få en rigtig dejlig Jul

    SvarSlet
  9. Dejligt, at der er check på tingene :-) Rigtig god jul til jer!

    SvarSlet