Sider

torsdag den 6. juni 2013

Det går fremad

min sweater vokser og da jeg var nået som på billedet, var jeg ganske tilfreds :)


Jeg strikkede lystigt videre til det maskeantal jeg troede der skulle til, samlede bul og satte ærmemaskerne på en rest garn.
Strikkepindene glødede og det voksede - så var det jeg lige skulle prøve igen!

Øv øv, den blev bare alt for bred og ærmerne ville nærme sig noget pufærmerlignende,  hvis jeg havde strikket dem over alle de masker der var sat af :((

Så var det jeg lige skulle tælle til ti, pille en del op og så håbe at jeg i andet forsøg kunne ramme det rigtige antal - jeg tror det lykkedes.

Nu vil jeg tage en ordentlig tørn i aften, for der kommer strikkepigerne og så skal pindene gløde omkamp med snakketøjet :))



9 kommentarer:

  1. Den bliver altså bare flot

    SvarSlet
  2. God aften med motion af pinde og mund

    SvarSlet
  3. Held og lykke denne gang. Mon ikke det gode selskab hjælper ;o)

    SvarSlet
  4. Det er garnbesparrende at trævle op ;0))
    Men bortset fra det så ser set rigtig godt ud :)

    SvarSlet
  5. Den tegner rigtig godt.
    Håber det lykkes med rigtigt maskeantal nu og at optrævlingen er saga blot. God aften.

    SvarSlet
  6. Det ser nu stadig lovende ud! Og du kan jo se på billedet, hvor langt du skal trevle op....

    SvarSlet
  7. Ja, frem og tilbage er lige langt! Men det tegner godt.

    SvarSlet
  8. Denne genseren blir nok flott. ;))

    SvarSlet
  9. Øv det er træls når det driller og det kan godt være svært at se på en top down model, før man er kommet et pænt stykke.
    Du må på den igen - det bliver en flot trøje tror jeg.

    SvarSlet