Sider

torsdag den 26. juli 2012

... til B

Belgien var næste destination på ferien.

Jeg har aldrig boet i Belgien før, kun kørt gennem for at nå andre mål i Europa.

Vi har lejet et skønt hus blandt andre sommergæster, men her er smukt og fredeligt og så har vejrguderne været med os - i dag blev der målt 30 grader.

Vi bor tæt på byen Dinant - skøn lille by, fyldt med saxofoner - pudsigt - men når nu manden der opfandt saxofonen boede der, må det selvfølgelig fremhæves (når nu der ikke er så meget andet at fremhæve ;O)






Dinant serverer i øvrigt de skønneste muslinger, det skal fremhæves ;O)


5 kommentarer:

  1. Også her i Danevang er sommeren kommet. Det er bare så skønt.
    Jeg savler godt og grundigt over din grydefuld muslinger. Mums hvor lækkert.
    Fortsat god ferie...

    SvarSlet
  2. Hold da op en grydefuld :0)

    SvarSlet
  3. Det ligner en rigtig dejlig ferie!
    P.s. Skal du hele alfabetet igennem?

    SvarSlet
  4. Muslingerne var MEGET lækre, men der var godt nok flere end jeg lige kunne klare ;O)

    Nej Christunte, det kunne ellers være ok for mig ;O)

    Dejligt at høre at sommeren også har ramt Danmark!

    SvarSlet
  5. Har aldrig været i Belgien - det og sen grydfuld muslinger har jeg til god , godt attabe noget til gode , ja altså når det ikke er øretæver ;0)

    Skønne Danmark Viser sig fra sin allerbedste side ?

    Marianne

    SvarSlet