Sider

mandag den 7. maj 2012

En ekstra fridag

gir' tid til lidt mere :)

Ikke kun til det hyggelige, men også til det nødvendige.

Sommertøjet er fundet frem fra loftet, sorteret - noget til skabet, andet til Røde Kors og loppemarkedet. Retur kom blandt andet de fleste uldtrøjer (jeg glæder mig allerede til gensynet :)

Manden min skiftede til sommerdæk på min lille bil, kørte i vaskehallen med den og jeg stod så for den indvendige rengøring :O)

Udestuen har fået den helt store tur - alt vendt på hovedet og spindelvæv fjernet og alt vasket af og ned :) nu er jeg klar til sol og sommer, så kom an siger jeg bare - klar parat :))





4 kommentarer:

  1. Hvor ser det fint og indbydende ud.
    Der er jo som skabt til hygge, solskinstimer og strikketøj ;o)
    Dejligt med alt det man kan nå på en ekstra fridag.
    Hilsen Hanne

    SvarSlet
  2. Hvor lyder det skønt - ja en udestue er guld værd :)

    Kh Marianne

    SvarSlet
  3. Altså sådan en dejlig udestue kan jeg altså godt bruge - især når lyset er så skønt, men det er alt for koldt til at sidde ude ( som her i weekenden) Kh Charlotte

    SvarSlet
  4. Lækker lys og indbydende udestue du har Kirsten.

    SvarSlet