Sider

lørdag den 3. december 2011

Lungebetændelse,

urinvejs infektion, forstørret prostata, 2 x KOL og demens - det er bare nogle af de ord vi bruger MEGET for tiden.

Min mor på 81 og Eddie´s far på 86 er hårdt ramt med hver deres ;O(
Så i øjeblikket skiftes de nærmest til at være indlagt, og det er noget der tærer på kræfterne.

Samtidig har vi også Eddie´s mor på 86, der er ved at være rigtig godt slidt af et forløb, hvor manden bliver indlagt, kommer hjem, indlagt, kommer hjem ..... og samtidig er en operation i fuld narkose ikke på tale, da han er hårdt ramt af KOL.

Jeg gruer for julen 2011, men håber på det bedste.

5 kommentarer:

  1. ........Og jeg sender dig varme tanker og ønsker din gru for julen, IKKE går i opfyldelse! Håber for jer alle, at de to kære ældre oplever værdighed i deres sensommer, trods al den sygdom.
    Knus Dorthe

    SvarSlet
  2. Ja, desværre kan jeg ikke gøre såmeget men jeg kan sende varme og kærlige tanker i jeres retning og håbe på at det hjælper.

    Husk at holde en lille pause - det hjælper dem ikke hvis du går ned :)

    Kærlige tanker til dig

    SvarSlet
  3. Det lyder som en rigtig hård og krævende tid for jer alle. Jeg håber på det bedste sammen med jer og sender de varmeste tanker.

    SvarSlet
  4. Ja, det er hårdt, når alder og skavanker banker på. Pas på dig selv.
    De bedste tanker fra mig.

    SvarSlet
  5. Tak skal I ha´, dejligt med tanker fra jer.
    Ja, det er en rigtig møg-tid. Det er hårdt at se ens forældre på den måde og så i et sundhedssystem der nærmest leger med deres skrantende helbred - det er næsten ikke til at bære.

    SvarSlet