Sider

mandag den 7. november 2011

Rasmilla

Første torsdag i hver måned er det tid til strikke - hygge - komsammen!
Strikketanterne samles og der bliver jagget, strikket, grinet .... og timerne flyver alt for hurtigt af sted.
For første gang i "Strikketanternes" historie var der stort frafald, så vi fire der kunne, aftalte at mødes hos Rasmilla i stedet for privat samling.

Og jeg skal da lige hilse og sige at det er en SUPER HYGGELIG butik Sanne har fået sig (jeg vil gerne bo der ;O)

Ingrid er en af Strikketanterne

Charlotte der nærstuderer opskrift er endnu en af tanterne

Julie (også strikketante) forsøger sig med Charlottes luffer

Charlotte er der heldigvis i nødens stund


Det er bestemt ikke sidste gang jeg kommer til strikkecafe´hos Sanne.

PS Hvis du læser med Sanne - skal jeg hilse fra min nevø og sige, at han snart kommer og maler dit loft ;O)

2 kommentarer:

  1. Jeg må snart en tur til København og se den butik. Sikken dejlig strikkecafe I har haft. Dejligt at blive vidne til.

    SvarSlet
  2. Hvor ser det hyggeligt ud- Jeg kan se, at der er én ulempe ved at være jyde:-)

    SvarSlet