Sider

mandag den 20. juni 2011

Vægelsind

Nogle gange kan jeg ha´ svært ved at tage en endelig beslutning - derfor bliver der pakket ned til 2-3 projekter til flyvetur og ferie:



ITO Kinu 100% silke til enten Multnomah eller endnu et Laminaria sjal.



Det første Laminaria fik min mor, men jeg synes det er så fint, så jeg overvejer om jeg ikke skal ha´ et selv - i ren silke, det kunne jeg godt forestille mig at ha´ om halsen ;O)



Nille er jeg gået i gang med i skønt Dunlingarn (55% hør og 45% bomuld) - kedelig kedelig at strikke - så det bliver en "ind i mellem" strik ;O( Jeg håber den bliver fin og alt det kedelige bliver glemt efterhånden som den tager form!


3 kommentarer:

  1. Sjovt så forskelligt man ser på en strikkeopgave. Jeg bruger jo meget mit strik som meditation og ro derfor syntes jeg Nille er perfekt og ikke spor kedelig ;)
    Godt vi ikke er ens.
    Rigtig god fornøjelse med dine vægelsindede :) strikkeprojekter til turen.
    MarianneL

    SvarSlet
  2. Hvor er de flotte de 2 sjaler du skal have gang i,glæder mig til at se det færdige resultat.Nille er da bare mig,til en god film der skal ikke tænkes ser det ud til.God tur til dig :O)

    SvarSlet
  3. Kan du ikke bare tage dem alle med? Det er jo vigtigt ikke at løbe tør for projekter ;)

    SvarSlet