Sider

onsdag den 16. februar 2011

I Knit London

er navnet på en` af de garnbutikker som jeg har udset til et besøg.

Det meste af formiddagen gik med at vente på at den åbnede - IHHH altså, hvorfor havde jeg ikke tjekket åbningstider hjemmefra!!

Nå, men godt vi ventede, for den var et besøg værd - underskønne garner og stakkevis af strikkebøger (der kunne de danske garnbutikker lære noget).

Min søde mand fandt en stol og slog sig ned med en avis (han kender mig ;o), så jeg kunne gramse lige så længe jeg gad - eller!!
Rovet blev ikke det vildeste, men en række smukke håndlavede porcelænsknapper og 100 gram af det PURESTE SILKE i æblegrøn, kommer med til Danmark ;o)



Så gik turen videre til den smukkeste katedral!


St. Paul`s Cathedral blev beset i alle lag, fra kælder til kvist var der i alt 1161 trin. Okay, indrømmer at jeg mærkede syren i benene og pulsen vil jeg tro lå på omkring 170, men det var besværet værd.


Ualmindelig smuk katedral hvor Diana og Charles blev gift, jeg kunne se det hele for mig ;o)

På vejen op var vi inde i kuplen (Stone Galleri) - her kunne man hviske langs væggene i en afstand af 200m til hinanden - og det kunne man faktisk, en sjov og meget anderledes oplevelse.



Om en times tid drager vi igen ud i gaderne.
Middagen skal indtages og så skal vi se GREASE - jeg glæder mig gør jeg ;o)

4 kommentarer:

  1. Ohh hvor skønne ting det var da ventetiden værd :)

    Dejlige billeder du får taget håber i får en rigtig god oplevelse med Grease i aften
    kh jane

    SvarSlet
  2. Sikke lækre ting du har fået fat i ;-) Dejlige by billeder. God tur i aften.

    SvarSlet
  3. Lækkerier :)
    og så afslutte dagen med Grease - jamen det kan vel ikke blive meget bedre :)

    SvarSlet
  4. Smukt garn! Og meget meget fine knapper :-)
    Dejligt med en tålmodig mand :-)

    SvarSlet