Sider

lørdag den 28. august 2010

Efterlysning


Hvor er det bare ærgeligt, tænk sig at mangle 6-10 gram hvid Grignasco Merinosilk!!
Det gør jeg - ØV ØV ØV!
Jeg har strikket Aeolian sjalet og kunne godt fornemme at det ville være lige "til øllet".
Men hvad gør en klog - strikker videre og håber på det bedste.
Tænkte at jeg kunne lukke af med en enkelt tråd, men det dur` ikke - der skal lukkes af med dobbelt garn (altså i mit tilfælde 4 tråde). Garnet rakte til hele sjalet, men ikke til aflukningen - æv æv øv!
Nu har jeg sendt en efterlysning på Ravelry og håber så på, at der er en der har gemt lidt hvid Grignasco i lagerbeholdningen.

Hvis du kunne finde på at lægge så lidt til side på lageret og vil sælge det til mig, ville jeg blive rigtig rigtig glad!!


Den søgelige rest!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar