Sider

onsdag den 21. april 2010

Special Edition

Jeg har gjort det igen, trykket på knappen "godkend" - og handlen er gennemført.
Nu er det på tide at jeg lægger mine "retro-pinde" på hylden og forkæler mine hænder/fingre med lidt luksus!
Stærkt inspireret af de andre jeg har strikket med, må jeg hoppe med på bølgen.
Jeg er vild med de få træpinde jeg har, specielt dem af rosentræ, de er bare mere lækre at strikke med og jeg er ikke i tvivl om, at skal man strikke i mange år frem i tiden, så må man passe på sine hænder/fingre!
Ikke bare træpinde er der nu bestilt, næhhh det er en Special Edition - Symfonie Rose Deluxe - fint skal det være, når nu det skal være!


4 kommentarer:

  1. Hvor er du heldig. Det sæt er bare så flot. Jeg kunne også godt tænke mig det, men jeg har desværre pinde nok - af den gode slags.
    Merete

    SvarSlet
  2. Ja, jeg er også spændt på at se og røre!
    Jeg ville ikke ha` købt dem hvis jeg havde mange - af den gode slags!

    SvarSlet
  3. Jeg tror du bliver meget glad for det sæt! Jeg kan i hvert fald næsten ikke strikke med andet end mine skønne KnitPicks:-)

    SvarSlet
  4. Jeg håber og tror du har ret! Nu de er bestil kan jeg næsten ikke vente på pakken!

    SvarSlet