Sider

fredag den 5. marts 2010

Strikkeklub

Jeg er kommet i en "fast" strikkeklub, med nogle fantastiske quinder.
I går var så første gang, for mit vedkommende, og det var Henriette der lagde hus til. Ikke alene var der hygge, grin og masser af strik, men også et "overskuds" bord, med alt hvad hjertet kunne begære - lækker hjemmebag, chokolade ............ mums!
Og så bliver jeg nød til at fortælle lidt om Henriettes "kreative" hule. Et lille kammer der er indrettet på hyggeligste vis - reoler der bugner med bøger, stof og ikke mindst farvestrålende garnnøgler - hold da op, hvor heldig kan man være! Sådan et rum burde enhver kreativ sjæl ha`det er simpelthen balsam for sjælen at være i det rum. Jeg er ikke sikker på at min mand ville se meget til mig, hvis det var min hule.
Desværre havde jeg glemt kameraet, men næste gang vi skal til Henriette, så lover jeg der kommer billeder på bloggen - GLÆD JER!

3 kommentarer:

  1. Det lyder bare hyggeligt og sådan en hule ville da ikke være værst !!

    SvarSlet
  2. Nej, vel! Det er det mest inspirerende rum jeg har været i, i lang tid - så skønt!

    SvarSlet
  3. Kære Kirsten, jeg er vildt stolt over at du sådan roser mit værelse. Og jeg ved bestemt godt at jeg har været heldig fordi det kunne lade sig gøre :))

    Tak for en hyggelig aften
    Knus Henriette

    SvarSlet