Sider

mandag den 8. februar 2010

Award

Jeg har fået en award af Christrunte - tak for den! Selvom jeg synes det er lidt kædebrevsagtigt - så sætter jeg alligevel pris på den.

Reglerne for awarden er som følger:
  1. Vise awarden på bloggen
  2. Linke til den jeg har fået den af

  3. Skrive 7 ting om mig selv

  4. Give awarden videre til 7 andre.

Syv ting om mig selv:

  1. Jeg går i fitnesscenter
  2. Jeg danser linedance
  3. Jeg kan en historie om -nikke nikke nambo no se rambo papa poski papa po nikkenam nikkenam papa poski- som Magnus (barnebarn) elsker.
  4. Jeg er en passioneret strikker
  5. Jeg er vild med Strik - in
  6. Jeg er en fighter ang. strikkeopskrifter
  7. Jeg har strikket en mælkeflaskeholder, da jeg gik i 5. klasse - ganske ubrugelig, men jeg har den stadig.

Jeg giver awarden videre til Dorthe, Karen, Slavi, Diana, Anne, Seviri og Mette

1 kommentar:

  1. Hej Kirsten, du skal da lige have et tillykke her fra mig, nu når jeg har "mødt" dig via Ravelry :-)

    Den award ser ud til at være velfortjent og især da fordi du laver så indviklede ting.

    Venlig hilsen
    Henriette

    SvarSlet