Sider

torsdag den 1. oktober 2009

Florida

Nu behøver jeg ikke tælle dage, men kun timer ;-))
I morgen er det farvel Danmark og goddag Florida - nu håber jeg bare ikke vi får svære problemer med at komme til lufthavnen - nu Obama har besluttet sig for at besøge det lidt kolde nord - der er 25-30 grader i Maitland Florida - DEJLIGT!!
Tanken om at skulle kramme min søn, efter et halvt år, kan bringe tårer frem i mine øje og tanken om at skulle hilse på mit lille nye barnebarn for første gang, det er prikken over i`et.
FANTASTISK.
Som bonus bonus, jeg har fundet nogle adresser på garn forretninger mm. som jeg også glæder mig til at se - måske det er denne gang, at drømmen om at slæbe kilo vis af garn og stof med hjem til Danmark bliver opfyldt - vi får se ;-))

Ingen kommentarer:

Send en kommentar